ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΜΒΛΩΣΗ;
Κάποιοι θεωρούν, και προσπαθούν να πείσουν κι άλλους, ότι η απάντηση σ' αυτό το ερώτημα είναι κριτήριο "προοδευτισμού". Λες, "ναι στην άμβλωση, είναι δικαίωμα της γυναίκας να κάνει ό,τι γουστάρει στο σώμα της"; Τότε σε χρίζουν "προοδευτικό". Λες "δεν είναι δικαίωμα κανενός η διακοπή της ζωής ενός άλλου, άρα η άμβλωση δεν μπορεί ν' αποτελεί δικαίωμα"; Τότε σε αποκαλούν "οπισθοδρομικό", "νοσταλγό του Μεσαίωνα" που "θέλει να καταργήσει τα δικαιώματα των γυναικών" και "να τις βάλει φυλακή" κ.λπ.
Επειδή εμείς δεν μασάμε με την "πολιτική ορθότητα" και τις λοιπές ψευτοπροοδευτικές αρλούμπες, δεν είμαστε κανενός κόλακες και δεν διεκδικούμε κανενός τη χρηματοδότηση, αλλά μας αρέσει να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη, λέμε ΟΧΙ στην άμβλωση, εκτός από την περίπτωση όπου το παιδί είναι νεκρό, οπότε επιβάλλεται ν' απομακρυνθεί με απόξεση. Ίσως να μην καταδικάζαμε την άμβλωση στην περίπτωση που η ζωή της μητέρας κινδύνευε από τη συνέχιση της κύησης, κι αυτό ΜΟΝΟ εάν και η ίδια η γυναίκα το ζητούσε. Κι αυτό γιατί γνωρίζουμε καλά ότι πολλές γυναίκες προτιμούν να πεθάνουν παρά να προβούν σ' αυτή την επέμβαση, όπως έχουμε διαβάσει και στον Τύπο το 2006 και το 2007. Τιμούμε αυτές τις γυναίκες και τη στάση τους, γιατί ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να αποφασίσει κανείς να θυσιάσει τη ζωή του για να ζήσει ο άλλος, πόσο σημαντικό είναι να έχει κανείς τη δυνατότητα να ζει με ήσυχη τη συνείδηση και πόσο μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να αντέξουν να ζουν με τύψεις.
Οι υπόλοιποι λόγοι που προβάλλονται - μικρή ηλικία της μητέρας, κοινωνική κατακραυγή, έλλειψη οικονομικών μέσων, βιασμός, αιμομειξία, νοητική καθυστέρηση ή άλλο πρόβλημα υγείας του παιδιού - δεν μας φαίνονται αρκετοί για να παραβιάσουμε βάναυσα το κορμί της μάνας, ανοίγοντάς το σαν κονσέρβα, και να πετάξουμε από εκεί το παιδί σαν κάτι άχρηστο, αφαιρώντας τη ζωή του. Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να βοηθηθεί η μητέρα που εγκυμονεί κάτω από τέτοιες συνθήκες, τρόποι που συχνά απαιτούν να αναλάβει η κοινωνία και τα κοντινά της πρόσωπα τις ευθύνες τους, και να βάλει το κράτος το χέρι βαθιά στην τσέπη, που καταπώς φαίνεται έχει καβούρια.
Η φρικιαστική επέμβαση που παρακολουθούμε στα βίντεο θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή, αν επρόκειτο να αφαιρεθεί από το σώμα της μητέρας ένα παιδί νεκρό, ή κάποιος πολύποδας ή όγκος. Δεν μπορεί όμως να γίνει αποδεκτή η κατακρεούργηση ενός ανθρώπινου όντος, όσο μικρό κι αν είναι. Δεν πρόκειται να επικροτήσουμε αυτή τη φρίκη για να μας δώσουν τα εύσημα του "προοδευτικού" άνθρωποι που έχουν πάθει σύγχυση ως προς τη διάκριση μεταξύ δικαίου και αδίκου, συχνά λόγω μιας επέμβασης που οι ίδιοι έχουν υποστεί και για την οποία προσπαθούν να απενοχοποιήσουν τον εαυτό τους.
Όπως λέει και η Φρεντερίκα Μάθιους-Γκρην, "Η έκτρωση δε θεραπεύει καμιά αρρώστια, σε καμιά γυναίκα δεν προσφέρει πρόοδο. Το μόνο που κάνει είναι να προσαρμόσει τη γυναίκα δια τού χειρουργείου σ ένα πολιτισμό που θεωρεί την εγκυμοσύνη και την ανατροφή παιδιών ως φορτίο δυσβάστακτο". Η αλήθεια είναι ότι Η ΕΚΤΡΩΣΗ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, όπως και πολλές από μας έχουμε διαπιστώσει. Και σ' αυτή την αλήθεια θα εμμείνουμε, λέγοντας ΟΧΙ στην άμβλωση.
Εδώ μπορεί κανείς να ρωτήσει: "Κι αν δεν κάνω άμβλωση, τι θα κάνω;"Ορίστε μια σχετική απάντηση.